3 Podróż.
3.1 Dzieci do 18 lat nie mogą podróżować bez opieki dorosłych ;
3.2 Pasażer korzystający z pomocy wózka inwalidzkiego jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie podczas dokonywania rezerwacji transferu;
3.3 Pasażer odpowiada za szkody wyrządzone Przewoźnikowi (w tym szczególnie za zniszczenia wyposażenia Pojazdu) na zasadach ogólnych przewidzianych w Kodeksie Cywilnym;
3.4 Pasażer, który zanieczyszcza pojazd jest zobowiązany do usunięcia szkody we własnym zakresie (na miejscu) lub jeśli nie jest to możliwe zapłaty na rzecz Przewoźnika kwoty stanowiącej równowartość kosztów, które musi ponieść Przewoźnik w celu całkowitego naprawienia szkody zgodnie z art 363 KC § 1 § 2
od 100-200 zł zwyczajne zabrudzenie (nie wymagające prania tapicerki) odkurzanie, mycie pojazdu.
od 500 zł zabrudzenie wymagające prania tapicerki ( w zależności od formy zabrudzenia i konieczności np. wielokrotnego prania przy ciężkich zabrudzeniach usuwanie nieprzyjemnych zapachów kwota może ulec zmianie) ,wysokość kwoty obejmuje przestój taksówki (przestój zazwyczaj to co najmniej jeden dzień roboczy) ,koszty związane z dojazdem do wyspecjalizowanych firm zajmujących się czyszczeniem pojazdów.
3.5 Pasażer jest zobowiązany do korzystania z pasów bezpieczeństwa podczas podróży;
3.6 Pasażer objęty jest ubezpieczeniem OC odpowiedzialności cywilnej przewoźnika. Ubezpieczenie obejmuje tylko sytuacje, które wydarzyć się mogą w trakcie pobytu pasażera w pojeździe;
3.7 Przewoźnik ma prawo nie dopuścić do zajęcia miejsca w pojeździe lub odmówić dalszego przewozu bez konieczności zwrotu kosztów poniesionych przez pasażera w związku z podróżą, w przypadku, gdy pasażer:
a) nie przestrzega postanowień niniejszego regulaminu,
b) znajduje się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub środków odurzających (np: narkotyków),
c) zachowuje się w sposób uciążliwy dla przewoźnika,
Skutki prawne zdarzeń wymienionych w zdaniu pierwszym ponosi pasażer;
Skorzystanie przez przewoźnika z uprawnień, o których mowa w tym punkcie nie uprawnia Pasażera do żądania z tego tytułu jakiegokolwiek odszkodowania;
3.8 Przewoźnik dołoży wszelkich starań by przewieźć Pasażera i jego bagaż w odpowiednim czasie, ale z przyczyn niezależnych od niego, nie może tego zagwarantować;
3.9 Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia i ich dalsze skutki spowodowane czynnikami administracyjnymi (kontrole policyjne/ITD) lub innymi czynnikami niezależnymi od przewoźnika (np. warunki atmosferyczne, utrudnienia w ruchu drogowym);
3.10 W przypadku opóźnienia przylotu samolotu większego niż 60min. Przewoźnik nie ma obowiązku czekać na pasażera w sytuacji, gdy nie zostanie on poinformowany przez pasażera o zaistniałym opóźnieniu;
3.11 W pojeździe zabrania się spożywania pokarmu ,picia oraz palenia tytoniu w przypadku zanieczyszczenia pojazdu przewoźnik ma prawo żądać zapłaty zgodnie z punktem 3.4.