eco taxi katowice GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY

zarezerwuj już teraz +48 501-558-336

Regulamin Świadczenia usług eco taxi

1 Postanowienia ogólne.

1.1 Przez użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć:

a) Pasażer - osoba korzystająca z usługi transferu;

b) Przewoźnik - firma wykonująca transfer Pasażerów – Eco taxi Katowice;

c) Rezerwacja - dokument imienny uprawniający do przejazdu wskazanej w nim osoby na podanej trasie, w określonym terminie i za ustaloną cenę;

d) Potwierdzenie - dokument imienny poświadczający złożenie rezerwacji i określający formę zapłaty;

e) Pojazd - pojazd drogowy wykorzystywany przez Przewoźnika do realizacji umowy;

f) Umowa przewozu - umowa zawarta pomiędzy Przewoźnikiem a Pasażerem w chwili potwierdzenia rezerwacji przez Przewoźnika; na jej podstawie Przewoźnik zobowiązuje się przewieźć za określoną odpłatnością Pasażera i jego bagaż z wybranej miejscowości do miejscowości docelowej wskazanej w rezerwacji;

1.2 Dokonanie rezerwacji na przejazd oznacza zawarcie umowy przewozu oraz akceptacje postanowień niniejszego Regulaminu;

2 Rezerwacja i płatność za rezerwacje.

2.1 Rezerwacja możliwa jest za pośrednictwem Internetu (http://taxikatowice.pl); 

2.2 Rezerwacji należy dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem najlepiej 12 godzin przed planowanym początkiem transferu. W innych sytuacjach, transfer można rezerwować w czasie krótszym niż 6 godzin przed planowanym początkiem transferu, wyłącznie drogą telefoniczną;

2.3 Pasażer przyjmuje całkowitą odpowiedzialność za dane podawane Przewoźnikowi podczas rezerwacji internetowej, bądź telefonicznej i na nim spoczywa obowiązek sprawdzenia poprawności takiej rezerwacji (dzień, trasa, godzina, telefon kontaktowy);

2.4 Osoba, która dokonuje rezerwacji transferu grupowego, przyjmuje zasady Regulaminu w imieniu całej grupy i jest uważana za stronę umowy wynikającą z rezerwacji;

2.5 Zakup rezerwacji może nastąpić:

- kartą płatniczą

- przelewem,

- e-przelewem,

-płatność gotówką kierowcy

Szczegółowe warunki płatności zostają określone w Potwierdzeniu rezerwacji przez Przewoźnika;

2.6 Przewoźnik dopuszcza płatność gotówką w przypadku Potwierdzenia przez Przewoźnika takiej formy zapłaty;

3 Podróż.

3.1 Dzieci do 18 lat nie mogą podróżować bez opieki dorosłych;

3.2 Pasażer korzystający z pomocy wózka inwalidzkiego jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie podczas dokonywania rezerwacji transferu;

3.3 Pasażer odpowiada za szkody wyrządzone Przewoźnikowi (w tym szczególnie za zniszczenia wyposażenia Pojazdu) na zasadach ogólnych przewidzianych w Kodeksie Cywilnym;

3.4 Pasażer, który w sposób umyślny lub wskutek zaniedbania zanieczyszcza Pojazd jest zobowiązany do usunięcia szkody we własnym zakresie lub zapłaty na rzecz Przewoźnika kwoty stanowiącej równowartość kosztów, które musi ponieść Przewoźnik w celu całkowitego naprawienia szkody (min. 200 zł);

3.5 Pasażer jest zobowiązany do korzystania z pasów bezpieczeństwa podczas podróży;

3.6 Pasażer objęty jest ubezpieczeniem od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW) Przewoźnika. Ubezpieczenie obejmuje tylko sytuacje, które wydarzyć się mogą w trakcie pobytu Pasażera w Pojeździe;

3.7 Przewoźnik ma prawo nie dopuścić do zajęcia miejsca w Pojeździe lub odmówić dalszego przewozu bez konieczności zwrotu kosztów poniesionych przez Pasażera w związku z podróżą, w przypadku, gdy Pasażer:

a) nie przestrzega postanowień niniejszego Regulaminu,

b) znajduje się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub środków odurzających (np: narkotyków),

c) zachowuje się w sposób uciążliwy dla Przewoźnika,

Skutki prawne zdarzeń wymienionych w zdaniu pierwszym ponosi Pasażer;

Skorzystanie przez Przewoźnika z uprawnień, o których mowa w tym punkcie nie uprawnia Pasażera do żądania z tego tytułu jakiegokolwiek odszkodowania;

3.8 Przewoźnik dołoży wszelkich starań by przewieźć Pasażera i jego bagaż w odpowiednim czasie, ale z przyczyn niezależnych od niego, nie może tego zagwarantować;

3.9 Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia i ich dalsze skutki spowodowane czynnikami administracyjnymi (kontrole policyjne/ITD) lub innymi czynnikami niezależnymi od Przewoźnika (np. warunki atmosferyczne, utrudnienia w ruchu drogowym);

3.10 W przypadku opóźnienia przylotu samolotu większego niż 60min. Przewoźnik nie ma obowiązku czekać na Pasażera w sytuacji, gdy nie zostanie on poinformowany przez Pasażera o zaistniałym opóźnieniu;

4 Rezygnacje i zwroty.

4.1 Zmiany daty wyjazdu należy dokonać niezwłocznir jednak najpóźniej na 3 godziny przed data/godzina wpisana w rezerwacji lub data/godzina wpisana w komputerowym systemie rezerwacji;

4.2 W przypadku rezygnacji przez Podróżnego z odbycia podróży (liczy się data i godzina przyjęcia pisemnego zawiadomienia) Przewoźnikowi przysługuje prawo do obciążenia Pasażera następującymi kwotami:

a) poniżej 2 godzin przed wyjazdem 100% wartości opłaty za przewóz,

5 Gwarancja najniższej ceny.

Gwarancja obejmuje przejazd trasą:

a) Katowice-Balice 199zł (wraz z opłatą za bramki)

b) Katowice-Wrocław Copernicus 430zł (wraz z opłatami za bramki na autostradzie )

c)Katowice -Warszawa Okęcie 599zł

W przypadku wskazania przez Pasażera innej tańszej oferty  wśród Katowickich korporacji Taksówkowych Przewoźnik zobowiązuje się zwrócić 

różnicę w cenie oraz udzieli dodatkowy 10% rabat na kolejny przejazd.


6 Reklamacje.

6.1 Reklamacje wynikające z realizacji umowy przewozu należy kierować na adres Przewoźnika wyłącznie w formie mailowej na adres biuro@taxikatowice.pl, w okresie 7 dni od zaistnienia okoliczności będących przedmiotem reklamacji. Osobą uprawniona do składania reklamacji jest Pasażer lub jego prawny opiekun. Reklamacje zlożone przez osoby trzecie nie będą rozpatrywane;

6.2 Przewoźnik rozpatruje reklamacje w terminie jednego miesiąca od dnia jej doręczenia na adres Przewoźnika;

 Powrót